Termeni si Conditii

1. Definitii

Keida – S.C. ZEN HOLSZ  S.R.L., CUI: 36171540, J13/1491/2016 sediul social in Mun. Constanta, Str. Dionisie cel Mic nr. 53, judet Constanta, capital social 200 RON, organizata in baza legii romane.


SITE – Domeniile www.keida.ro si subdomeniile acestora, incluzand dar nelimitandu-se la site-ul public disponibil.


CONTINUT are urmatoarea definitie:
•    toate informatiile de pe SITE care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament numeric;
•    continutul oricarui e-mail trimis UTILIZATORILOR sau CLIENTILOR sai de catre Keida prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil;
•    orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat al Keida UTILIZATORULUI sau CLIENTULUI, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta;
•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de Keida intr-o anumita perioada;
•    informatii legate de produsele, serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Keida are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada;
•    date referitoare la Keida, sau alte date privilegiate ale acesteia.

CAMPANIE – actiunea de a expune in scop comercial, exclusiv in mod electronic si doar prin intermediul site-ului un numar finit de produse avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Keida.

SERVICIU – serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITE-ULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta (i.e. telefonic).

MEMBRU – Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de catre Keida (electronic, telefonic, etc) sau in baza unui acord de utilizare existent intre Keida si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.


CONT – ansamblul format dintr-o adresa de e-mail si o parola care permit unui singur MEMBRU accesul la zone restrictionate ale SITEULUI prin care se face accesul la SERVICIU.


CLIENT – Persoana fizica care are calitatea de MEMBRU Keida, si care a plasat cel putin o comanda pe site.


DOCUMENT – prezentele Termeni si Conditii.


CONTRACT la distanta – conform definitiei cuprinse in O.G. 130/2000 art. 2 lit.a.: contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta.


NEWSLETTER / ALERTA – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Keida intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Keida cu referire la informatiile continute de acesta.


TRANZACTIE – incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Keida catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Keida, indiferent de modalitatea de livrare.


2. General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Keida si acesta.

2.2. Folosirea, inclusiv dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica aderarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii in afara de cazul in care continutul respectiv nu are conditii de folosire distinct formulate.

2.3. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.keida.ro.

2.4. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului, Keida sau oricarui tert cu care Keida are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.5. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta si/sau isi revoca acceptul dat pentru Document:
2.5.1. Acesta renunta la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Keida prin intermediul Site-ului, primirea newslettere-lor/alertelor si/sau comunicarilor din partea Keida de orice natura (posta electronica, apel telefonic, SMS etc), fara nicio garantie ulterioara din partea Keida.
2.5.2. Keida va sterge toate datele care fac referire la acesta din baza sa de date, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.
2.5.3. Poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.6. Clientul / Membrul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a fi de acord si/sau a accepta Documentul, sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. Pentru a-si exercita dreptul prevazut la art 2.5, acesta poate sa contacteze Keida, sau sa foloseasca legaturile din continutul primit de la Keida destinate acestui scop.

2.8. Clientul nu poate sa revoce acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unui Contract sau pana in momentul in care acesta nu va achita contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Keida.

2.9. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Keida si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Keida va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.10. Acest Site este adresat doar Membrilor, persoane fizice, care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Keida, indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Posibilitatea de a comanda online este disponibila doar persoanelor cu domiciliul in Romania. Devenind Membru, Keida va considera ca persoana intruneste conditiile susmentionate.

2.11. Site-ul Keida este gazduit de Shopify, care ne ofera platforma online prin intermediul careia sunt comercializate produsele. Acceseaza acest link pentru a afla ce date colecteaza Shopify atunci cand folosești site-ul Keida. 

3. Continut

3.1.Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Keida, acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Keida, includerea oricarui continut in afara site-ului Keida, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Keida asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Keida.

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Keida si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Keida cu referire acel continut.

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale Documentului.

3.5. In cazul in care Keida confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Keida pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Keida si/sau al angajatului Keida care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

4. Contact

4.1. Keida publica pe site, datele de identificare si contact, actualizate spre informarea  Clientilor sau Membrilor.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul permite Keida sa il contacteze prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, respectiv posta electronica (e-mail, SMS).

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Keida de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Keida se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau prin orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului. Astfel, Keida va considera ca Membrul sau Clientul consimte la primirea notificarilor din partea Keida in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, SMS sau prin anunturi pe site.

4.5. Keida isi rezerva dreptul de a nu raspunde solicitarilor de orice natura, care nu au legatura cu produsele/serviciile prezente pe site sau cu un contract incheiat cu un Membru sau Client, primite prin orice mijloc de comunicare (electronic, apel telefonic, SMS, etc).

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, accepta Documentul (Termeni si Conditii), exprimandu-si acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Keida, transmise prin posta electronica (e-mail, SMS) si/sau apel telefonic. Optiunea cu privire la acordul emis de catre Client sau Membru, poate fi modificata in orice moment, cu respectarea prevederilor art. 5.3.

5.2. Datele preluate de la un Membru sau Client, in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Keida in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:
5.3.1. folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite
5.3.2. prin folosirea optiunilor disponibile in Contul de client, pentru modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte;
5.3.3. prin contactarea Keida, utilizand instrumentele disponibile pe site la sectiunea “Contact”, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta.

5.4. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru document.

5.5. Keida isi rezerva dreptul de a selectiona Membrii sau Clientii care si-au exprimat anterior de a primi newsletter si/sau alerte catre care va trimite astfel de notificari, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client, fara nici un angajament ulterior din partea Keida, In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al Keida pentru a primi justificarile necesare in legatura cu orice decizie si/sau actiune intreprinsa de Keida, in sensul prezentului articol.

5.6. Keida nu va include in newslettere si/sau alertele transmise Membrului sau Clientului, nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener al Keida, la momentul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor.

6. Politica de confidentialitate

6.1. Keida colecteaza date cu caracter personal, pe paginile Siteurilor sale, numai cu acordul voluntar al Membrului sau al Clientului, in urmatoarele scopuri:
•    validarea, expedierea si facturarea comenzilor catre acesta;
•    rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o comanda sau un contract, la serviciile sau produsele achizitionate de catre acesta;
•    pentru a asigura accesul acestuia la serviciu;
•    trimiterea de newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS) si/sau prin apel telefonic;
•    contactarea acestuia, la cererea sa voluntara;
•    contactarea acestuia, in chestiuni de Relatii cu Clientii;
•    scopuri statistice.

Prin crearea Contului, fiecare Membru sau Client si-a exprimat consimtamantul ca Keida sa colecteze si sa adminstreze datele acestuia cu caracter personal, in conditiile si cu respectarea prevederilor Legii 677/2001.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a obtine de la Keida, printr-o cerere scrisa, semnata si datata, in mod gratuit:
a) confirmarea faptului ca datele care il privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta
b) dupa caz, rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii, in special a datelor incomplete sau inexacte;
c) dupa caz, transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii;
d) notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele a oricarei operatiuni efectuate conform lit. b) sau c), daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.

In virtutea inregistrarii voluntare pe website-ul Keida sau a accesarii (comandarii) produselor/serviciilor Keida, Membrul sau Clientul este de acord cu (isi da consimtamantul pentru) procesarea datelor cu caracter personal de către Keida in propriul sistem informatic, atat manual cat si automat, in scopurile enuntate la punctul 6.1, in conformitate cu art.5 alin.1 din Legea nr. 677/2001 privind protectia si prelucrarea datelor personale. Daca Membrul sau Clientul nu este de acord cu prelucrarea datelor sale personale de catre Keida, acesta are dreptul de a nu utiliza website-ul şi de a nu oferi companiei Keida date cu caracter personal.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, din motive intemeiate si legitime legate de situatia sa particulara, prin transmiterea catre Keida a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata ca date care o vizeaza sa faca obiectul unei prelucrari, cu exceptia cazurilor in care exista dispozitii legale contrare. In caz de opozitie justificata prelucrarea nu mai poate viza datele in cauza.

Oricare Membru sau Client are dreptul de a se opune in orice moment, in mod gratuit si fara nici o justificare prin transmiterea catre Keida a unei cereri intocmita in forma scrisa, datata si semnata, ca datele care o vizeaza sa fie prelucrate in scop de marketing direct, in numele operatorului sau al unui tert, sau sa fie dezvaluite unor terti intr-un asemenea scop.

6.2. Keida poate sa colecteze involuntar si alte date (adresa IP, ora vizitei, locul de unde se face accesul, nume si versiune browser internet, sistem de operare, inclusiv alti parametri) furnizati de catre browserul internet prin intermediul caruia se face accesul la site si pot fi folosite de catre Keida pentru a imbunatati serviciile oferite Clientilor sau Utilizatorilor sai, sau cu scop statistic; exceptie face cazul in care sunt incalcate prevederi ale documentului, in eventualitatea cazului in care rezultatul actiunilor Membrului/Clientului contravine intereselor sau produce pagube de orice natura de partea Keida si/sau al eventualilor terti cu care Keida are contracte de parteneriat in acel moment.

6.3. Clientul are dreptul de a se opune in limitele prevazute de art.2.8, colectarii datelor sale personale si sa solicite stergerea acestora, revocandu-si astfel acordul dat pentru document, si renuntand astfel la orice drept implicit specificat in acesta si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata pretinde celeilalte daune-interese.

6.4. Pentru exercitarea drepturilor conform art. 6.3, Clientul sau Membrul se va adresa Keida, prin accesarea uneia din modalitatile stipulate in cadrul art. 5.3.

6.5. Folosindu-se de formularele disponibile pe site, Clientul sau Membrul are dreptul de a modifica datele pe care le-a declarat initial pentru a reflecta orice modificare survenita, in cazul in care aceasta exista.

6.7. Keida nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

6.8. Politica de confidentialitate Keida se refera doar la datele furnizate voluntar de catre Client sau Membru exclusiv pe site. Keida nu raspunde pentru politica de confidentialitate practicata de catre oricare alt tert la care se poate ajunge prin legaturi, indiferent de natura acestora, in afara siteului.

6.9. Keida se obliga ca datele colectate ale Clientului/Membrului sa fie folosite numai in conformitate cu scopurile declarate si sa nu faca publica, sa vanda, inchirieze, licentieze, transfere, etc. baza de date continand informatii referitoare la datele cu caracter personal sau special ale Membrului/Clientului vreunui tert neimplicat in indeplinirea scopurilor declarate.

6.10. Exceptie de la prevederile art. 6.9 va face situatia in care transferul/accesarea/vizualizarea/etc este ceruta de catre organele abilitate in cazurile prevazute de reglementarile in vigoare la data producerii evenimentului.

6.11. Procesatorul/procesatorii de carduri bancare agreat(i) de catre Keida are(au) dreptul de a accesa/vizualiza orice tip de date/documente, generate in urma unei comenzi emise, comenzi anulate, contract, contract anulat sau al unui contract onorat, pentru a investiga oricare Tranzactie, in cazul in care aceasta exista.

6.12. Keida garanteaza ca datele personale ale unui Utilizator, colectate prin intermediul formularului de contact, vor fi folosite numai pana la solutionarea problemei comunicate de acesta, dupa care vor deveni date cu caracter exclusiv statistic.
6.13. Keida nu raspunde pentru defectiunile care pot periclita securitatea serverului pe care este gazduita baza de date care contine aceste date cu caracter personal.

7. Politica de vanzare online

7.1. Accesul la serviciu

7.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont.
7.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.
7.1.3. Keida isi rezerva dreptul de a restrictiona sau exclude accesul Clientului la Serviciu, si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate si de a sterge sau restrictiona Contul acestuia, in limitele legii, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului pe site, accesul si existenta Contului acestuia ar putea prejudicia sau prejudiciaza in vreun fel Keida. Cu respectarea prevederilor art. 5.5. cu privire la notificarea Clientului despre actiunile si sau deciziile Keida, acesta se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al companiei, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
7.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.
7.1.5. In situatia in care Keida descopera neregularitati si/sau incalcari de orice fel a prevederilor din prezentul capitol, care conduc la prejudicierea sau perturbarea in orice fel a activitatii companiei, Keida isi rezerva dreptul la libera sa alegere, de a anula, limita, restrictiona, suspenda sau exclude accesul Clientului la Continut sau Serviciu. In acest caz, Membrul sau Clientul se poate adresa Departamentului Relatii cu Clientii al Keida pentru a primi justificarile necesare in legatura cu masurile adoptate in sensul prezentului articol, si data de la care acestea au fost sau vor fi aplicate.

7.2. Produse si servicii

7.2.1. Keida poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Keida are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.
7.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.
7.2.3. Keida poate limita unuia sau mai multor Clienti , capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat., in conditiile art. 7.1.
7.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.
7.2.5. Tarifele afisate pe site taiate de o linie semnifica pretul recomandat de catre producator pentru vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale unde nu se practica discounturi. Aceste tarife au caracter pur informativ si nu au valoare juridica.
7.2.7. In conditiile prevazute de lege, pretul produselor electornice de joasa teniune afisat pe site, include taxa de timbru verde. In cazul in care Clientul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la costul produsului, acesta va contacta echipa Keida.
7.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON. In cazul in care plata se efectueaza prin card bancar, Keida va debita contul curent al Clientului cu sumele reprezentand contravaloarea produselor comandate, ulterior transmiterii catre acesta din urma a confirmarii comenzii. Keida va factura persoane juridice, doar la solicitarea acestora.
7.2.7. In cazul platilor online Keida nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Clientul.
7.2.8. Toate informatiile folosite pentru descrierea produselor si/sau serviciilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Keida, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
7.2.9. In descrierea produselor si/sau serviciilor Keida isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii / etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective.

7.3. Comanda online si modalitati plata

7.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, prin adaugarea produsului/produselor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. (ramburs - plata la livrare sau plata cu cardul prin plati online).

Se poate efectua plata online cu cardul personal sau al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină.

Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plati.

Siguranța informațiilor dvs. este garantată de faptul că procesatorul de plati nu stochează datele confidențiale ale cardului dvs, ci le trimite criptat pe o conexiune securizată către banca procesatoare. În acest fel informațiile dvs. sunt în sigurantă. Indiferent de valuta pe care o aveți în cont, tranzacțiile se fac în lei, la cursul de schimb al băncii dumneavoastră. Pentru plata cu cardul, tranzactia va aparea pe extrasul de cont cu numele keida.

Odata adaugat in cosul de cumaraturi, un produs este disponibil pentru achizitie in masura in care Campania este activa si exista stoc pozitiv pentru acesta.

Adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine rezervarea automata a acestuia.

7.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
7.3.3. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca Keida poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Keida si prevazut in cadrul prezentului Document, in orice situatie in care este necesara contactarea Clientului.

7.3.4. Keida poate denunta unilateral comanda efectuata de catre Client, in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
7.3.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului, a tranzactiei, in cazul de platii online;
7.3.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Keida, in cazul platii online;
7.3.4.3. datele furnizate de catre Client, pe site sunt incomplete sau incorecte;
7.3.4.4. activitatea Clientului pe site poate si/sau produce daune de orice natura, sau prejudiciaza in orice fel Keida si/sau partenerii acestuia;
7.3.4.5 realizarea a mai mult de doua livrari consecutive, esuate si pentru refuzarea la primire a unei comenzi precedente;
7.3.4.6. pentru alte motive obiective.
7.3.5. Clientul poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat in conformitate cu art. 7.3.3.;
7.3.6. In cazul in care Clientul renunta in cadrul termenului legal de retragere din contract, la o comanda efectuata cu plata cu card bancar si in care banca emitenta a cardului Clientului a virat sumele achitate in contul Keida, suma aceasta va fi returnata de catre Keida in maxim 30 de zile de la data la care aceasta din urma a luat la cunostinta acest fapt, in contul IBAN indicat in scris de catre Client.
7.3.7. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata cu card bancar nu sunt disponibile pe stoc, Keida va informa clientul asupra acestui fapt si va returna in contul Clientului contravaloarea produselor,  in maxim 72 de ore de la data la care Keida a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.8. Clientul are dreptul de a anula sau modifica continutul unei comenzi achitate cu cardul, in termen de maxim 24 de ore de la plasarea acesteia. In acest sens, Clientul va transmite in scris echipei Keida solicitarea de anulare sau modificare a comenzii.
7.3.9. In cazul in care Clientul si-a modificat Comanda conform art 7.3.8, iar contravaloarea noii sale comenzi este mai mica decat contravaloarea produselor/serviciilor comandate initial, Keida va returna in contul Clientului suma reprezenatand diferenta dintre contravaloarea comenzii initiale si a noii comenzi, in maxim 72 de ore de la data la care Keida a luat la cunostinta acest fapt.
7.3.10. Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Keida, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
7.3.11. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, lunadu-se in considerare pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

7.4. Comanda telefonica, Facebook, Whatsapp, Instagram

7.4.1. Clientul / Membrul Keida poate efectua comenzi telefonice, comenzi pe pagina noastra oficiala de Facebook https://www.facebook.com/keidaskin.ro, prin Whatsapp 0756 790 790 sau prin pagina noastra oficiala de Instagram @keidaskin.ro

7.4.2 Prin plasarea unei comenzi telefonice,sau Facebook,Whatsapp si Instagram se intelege de la sine acceptarea si cunoasterea termenelor si conditiilor Keida.

 

7.5. Contract si finalizare

7.5.1. Keida poate include in coletul expediat catre Client, in functie de specificul fiecarui produs, toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client ori le poate expedia in format electronic
7.5.2. Keida va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa.
7.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a produselor contractate de acesta, de partea Keida, devine Contract onorat.

7.6. Transport

7.6.1. Livrarea catre Client a produselor/serviciilor achizitionate, este efectuata prin intermediul unei firme de curierat rapid. Firma de curierat rapid, prelucreaza date cu caracter personal ale Clientului Keida, exclusiv pentru prestarea serviciilor de transport a produselor achizitionate de acestia de pe website-ul companiei si numai cu respectarea intocmai a prezentului document Termeni si Conditii Keida.

De asemenea, tertii parteneri ai firmei de curierat rapid, mandatati pentru indeplinirea serviciilor de transport, care proceseaza date cu caracter personal ale Clientilor Keida, sunt tinuti la respectarea intocmai a termenilor si conditiilor legii cu privire la siguranta prelucrarii datelor cu caracter personal si a prezentului document Termeni si Conditii Keida. In acest sens, firma de curierat rapid poate contacta Clientii Keida prin orice mijloc de comunicare (e-mail, telefon, SMS) in limitele si in scopul prevazut in prezentul articol.

7.6.2. Livrarile se vor efectua, in medie, in decurs de 1-2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, insa pot dura in  unele cazuri pana la 15 de zile lucratoare. 

7.6.2.1 Pot aparea intarzieri in lunile Full Sezon, perioadele de Concediu ( iunie - august) perioadele de inainte de Sarbatori, perioadele de Campanii si Oferte Active, perioadele de Black Friday, perioada de Craciun si Anul Nou, precum si orice alte evenimente la care Keida participa in mod activ.

Termenul de livrare poate fi influențat de condițiile meteorologice, perioada anului, programul companiei de curierat sau distanța de livrare.

Keida își rezervă dreptul de a anula orice comandă și de a restitui contravaloarea acesteia fără a invoca un motiv explicit.

7.7. Calitate si garantii

7.7.1. Fiecare produs comercializat de Keida beneficiaza de termenul de garantie mentionat in certificatul de garantie al produsului. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fieaărui produs sunt furnizate in pagina de prezentare a acestuia. Niciun Membru/Client nu poate solicita o garantie extinsa, in alti termeni si alte conditii si/sau o garantie valida pentru un termen mai lung decat cel prevazut in documentele mentionate in prezentul articol. Garatția oferita de Keida este emisa in conformitate cu legislatia in vigoare si se bazeaza pe obținerea de catre Keida a documentelor justificative pentru calitatea/durata de utilizare a produselor comercializate.

Fiecare produs comercializat de Keida beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, si conform prevederilor art. 7.7.1., inclusiv pentru cazurile in care informatiile privind calitatea produselor oferite de fabricantul produsului lipsesc.
In conformitate cu art. 11 din Legea 449/2003 fiecare Membru sau Client poate solicita in cazul lipsei conformitatii, repararea, inlocuirea produsului in limita stocului disponibil, sau returnarea contravalorii acestuia.

7.7.2. In cazul in care Keida nu poate executa contractul din cauza ca produsul nu este disponibil, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, la data la care Keida ia la cunostinta despre acest caz. In eventualitatea in care produsul a fost deja platit de catre Client, sumele achitate vor fi rambursate de catre Keida in termen de maximum 60 de zile, cu exceptia cazului in care partile convin altfel.

7.7.3. In eventualitatea depasirii termenului de livrare indicat la art. 7.6.2, Keida va informa Clientul prin E-mail si va agrea cu acesta prelungirea termenului de livrare cu o perioada ce nu va depasi termenul de livrare prevazut initial. In cazul in care, in cadrul noii perioade agreate de comun acord, produsul va fi indisponibil pentru livrare, Clientul poate solicita rezilierea contractului la distanta si anularea comenzii. Clientul are la dispozitie un termen de 3 zile lucratoare de la data emiterii notificarii de informare pentru a-si exprima optiunea privind produsul comandat. Lipsa primirii de catre Keida a unui raspuns din partea Clientului in termenul precizat, se va considera ca accept tacit al acestuia pentru prelungirea perioadei de livrare. In toate cazurile in care Clientul isi exprima optiunea in scris pentru rezilierea contractului si anulare a comenzii, daca produsul a fost deja platit de acesta, Keida va inapoia sumele platite conform art. 7.6.2..

7.7.4. Garantia de 100 zile perioada de testare

Clientul/Membrul beneficiaza de garantia "100 zile perioada de testare" la prima comanda plasata pe site. Aceasta garantie este oferita doar pentru a testa si experimenta produsele noastre cosmetice. 

Pentru informatii privind returul unui produs aflat in garantia de "100 zile perioada de testare" va rugam sa cititi articolul 7.8.1.5. din acest contract.

7.8. Returnarea produselor

7.8.1. Clientul Keida poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract, in urmatoarele situatii:
7.8.1.1. Coletele prezinta deteriorari severe;
7.8.1.2. Produsele au fost livrate / facturat gresit;
7.8.1.3. Produsele prezinta defecte de fabricatie;
7.8.1.4  “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, produsul/produsele returnate trebuie sa fie intacte, netestate, nedesfacute cu sigiliile intacte.
7.8.1.5. Clientul/Membrul are dreptul sa notifice in scris Keida ca renunta la cumparare prin intermediul garantiei de "100 de zile perioada de testare". In acest sens, dorim sa va aducem la cunostinta o clauza specifica referitoare la returnarea unui produs dintr-o comanda care contine unul sau mai multe produse identice:

  • se poate returna un singur produs desfacut, desigilat si testat;
  • cantitatea ramasa din borcanul returnat trebuie sa fie la jumatate.


7.8.2. Clientul se obliga sa notifice Keida, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/telefon/facebook) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor, sau in termen de 100 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor in baza garantiei de "100 zile perioada de testare", in acest caz se aplica termenii si conditiile detaliate la punctul 7.8.1.5..
7.8.3. Clientului care a notificat Keida conform art 7.8.2, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile calendaristice, in caz contrar, Keida considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
7.8.4. Clientul Keida nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
7.8.4.1. In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;
7.8.4.2. In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute in art. 7.8.1 are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 10 zile calendaristice prevazute conform art 7.8.3, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei contractului onorat.
7.8.4.3. Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) Keida isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjeria intima, costume de baie / lenjerie si costume modelatoare si/sau produse cosmetice, masti de fata de orice fel . Membrul/Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta este returnabil sau nu. Produsele ce constituie un pachet trebuie returnate ca un pachet.

7.8.5. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului.
7.8.6. In cazul inlocuirii produsului cu altul, conform 7.8.1.3, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale in functie de stocul direct disponibil
7.8.7. In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile art 7.8.1.3, iar Keida nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului in conformitate cu 7.8.5.
7.8.8. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
7.8.9. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre Keida. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e),  conform cap. 7.3., cheltuielile de returnare sunt in sarcina Keida.

7.8.10 In cazul unei erori neasteptate al firmei de curierat va rugam sa pastrati AWB-ul emis de catre agentul firmei de curierat pentru a putea localiza coletul trimis pentru returnare.

7.8.11 Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului. 

Alte situații în care returul va fi refuzat:

  • Formularul de retur nu este completat corect, este incomplet, sau lipsește din colet (în cazul în care optezi pentru completarea celui fizic)
  • În colet se află produse diferite față de cele menționate în formularul de contact
  • Termenul de 14 zile a fost depășit
  • Nu au fost respectate conditiile de returnarea in baza garantiei de "100 zile perioada de testare";
  • Produsele aflate in colet prezinta urme de desigilare, testare, alterare.
  • Ne rezervam dreptul de a aplica anumite penalitati sau de a refuza returul produselor si plata returului astfel daca: Produsele au fost deteriorate, desfacute, testate (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului), produsele nu mai au sigiliul atasat (penalitate 100% si produsul va fi returnat inapoi pe cheltuiala clientului).

    Ne rezervam dreptul de a refuza produsele neconforme!


7.9. Produsele tip CADOU se primesc in urma utilizarii unui voucher dedicat sau unei oferte tip campanie, derulat pe siteul nostru. Keida isi rezerva dreptul de a modifica forma, structura, culoarea sau orice alt aspect de orice natura a produselor tip Cadou, fara a-si asuma obligativitatea de a anunta in prealabil. 

Produsele tip CADOU se returneaza in momentul in care se returneaza si produsele comandate care includ produsul cadou. 

In cazul in care clientul doreste sa pastreze produsul CADOU si sa returneze produsul comandat, pentru produsul CADOU se va emite o factura ce nu poate depasi contravaloarea acestuia.

 

8. Frauda

8.1. Keida nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS, etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

8.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea catre orice tert, a datelor sale confidentiale.

8.3. Keida declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru/Client ar fi/este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Keida.

8.4. Clientul sau Membrul va informa Keida asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

8.5. Keida nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/Client care a furnizat explicit adresa sa de email pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail, cu indeplinirea conditiilor mentionate la art. 5.3. din prezentul Document.

8.6. Comunicarile realizate de catre Keida prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

8.7. Urmatoarele scopuri, odata atinse, vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutului si/sau al Keida, aceasta din urma rezervandu-si dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):
8.7.1. de a accesa datele de orice tip ale altui Membru/Client prin folosirea unui cont sau prin orice alta metoda.
8.7.2. de a altera sau de a modifica continutul Siteului sau orice corespondenta expediata prin orice modalitate de catre Keida catre Membru / Client
8.7.3. de a afecta performantele serverului/serverelor pe care ruleaza siteul
8.7.4. de a accesa sau de a divulga oricarui tert care nu are autoritatea legala necesara, continutul expediat prin orice mijloc de catre Keida catre Membru/ Client atunci cand acesta nu este destinatarul legitim al continutului.

9. Limitare de responsabilitate

9.1. Keida nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Site-ul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

9.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Keida violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Keida, conform detaliilor de contact, astfel incat Keida sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

9.3. Keida nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Keida.

9.4. Keida nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

9.5. Keida este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Keida, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

9.6. Keida nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
9.6.1. serviciul va fi potrivit cerintelor clientului;
9.6.2. serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel;
9.6.3. produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost prin intermediul serviciului vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului.

9.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

9.8. Materialele de promovare (incluzand dar nelimitandu-se la banner-ele de campanie), utilizate pentru prezentarea fiecarei campanii pe site si/sau pe pagina de Facebook a companiei, au caracter exclusiv de promovare a brandurilor, fara ca utilizarea bannere-lor a fi interpretata ca fiind o obligatie asumata de Keida de a detine efectiv in stoc pentru scopuri de comert, produsele ce apar sau pot sa apara in cadrul acestora. Astfel, numai produsele prezentate pe site, avand indicate pretul de vanzare si caracteristicile acestora servesc scopurilor comerciale ale companiei (sunt disponibile pentru vanzare).

 

10. Forta majora si cazul fortuit

10.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

10.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat, va aduce la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

10.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

10.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

10.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 10.3.

11. Litigii

11.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Keida Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile “Termeni si conditii”.

11.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Keida se va rezolva pe cale amiabila, partile depunand toate diligentele necesare in acest sens.

11.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Client/Membru si Keida sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta de la sediul Keida, in conformitate cu legile romane in vigoare.

11.4. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

11.5. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana.

12. Dispozitii finale

12.1. Keida isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

12.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Keida nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

12.3. Keida isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.

13. Feedback

13.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu Keida, va rugam sa ne contactati telefonic 0756 790 790 sau prin email la contact@keida.ro.

 

14. Promotiile( perioadele de Campanie )

Keida poate avea in desfasurare diverse campanii de reduceri/ oferte speciale / promotii / lansare produse unicat.

Keida isi rezerva dreptul de a modifica forma, structura, culoarea sau orice alt aspect de orice natura a produselor tip promotionale , cat si a ofertei in sine fara a-si asuma obligativitatea de a anunta in prealabil 

 Produsele tip CADOU  se primesc in urma utilizarii unui voucher dedicat sau unei oferte tip campanie, derulat pe siteul nostru. Keida isi rezerva dreptul de a modifica forma, structura, culoarea sau orice alt aspect de orice natura a produselor tip Cadou, fara a-si asuma obligativitatea de a anunta in prealabil. 

 Produsele tip CADOU se returneaza in momentul in care se returneaza si produsele comandate care includ produsul cadou in campanie. 

In cazul in care clientul doreste sa pastreze produsul CADOU si sa returneze produsul comandat, pentru produsul CADOU se va emite o factura ce nu poate depasi contravaloarea acestuia.

 

15. Declaratia de confidentialitate Keida

Keida considera confidentialitatea datelor o componenta esentiala. Politica si practicile noastre de protejare a datelor se focuseaza pe procesarea, schimbul si stocarea corespunzatoare si legala a informatiilor cu caracter personal si totodata pe asigurarea confidentialitatii, integritatii si disponibilitatii.

Keida proceseaza si stocheaza date cu caracter personal in UE si este capabila sa demonstreze la orice moment conformitatea cu legile Uniunii Europene cat si cu principiile stabilite in acest document.

Aceasta declaratie de confidentialitate reprezinta politica de confidentialitate completa aplicabila activitatilor online ale Keida. Aceasta declaratie explica tipurile de informatii pe care le colectam de la clienti si modul in care utilizam aceste informatii.

Website-ul nostru este in conformitate cu Regulamentul General de Protectie a Datelor (“GDPR”), (Regulament (EU) 2016/679), care este un act legislativ obligatoriu. GDPR creeaza noi drepturi pentru indivizi si consolideaza unele drepturi existente sub Directiva 95/46/EC. Directiva 95/46/EC va fi inlocuita de la data de 25 Mai 2018. Aceasta declaratie este conforma cu GDPR si prin urmare si cu Directiva 95/46/EC si cu regulile nationale pana cand acestea expira la data de 25 Mai 2018.

Aceasta declaratie de confidentialitate se afla in responsabilitatea Echipei Keida care detine responabilitatea generala pentru asigurarea conformitatii.

Keida trebuie considerat ca si controlor al datelor si acesta va determina scopurile si metodele de procesare ale datelor introduse si colectate online.

Principii

Politica de protejare a datelor in Keida se bazeaza pe urmatoarele principii de protectie a datelor:

  • Procesarea datelor personale se va face intr-o maniera legala, corecta si transparenta;
  • Colectarea datelor personale se va face numai in scopuri specificate, explicite si legitime si datele nu vor fi procesate mai departe intr-o maniera incompatibila cu acele scopuri;
  • Colectarea datelor personale va fi adecvata, relevanta si limitata la informatiile necesare scopului procesarii;
  • Datele personale vor fi acurate si, acolo unde este necesar, actualizate;
  • Se vor lua toate masurile necesare pentru a se asigura ca datele incorecte sunt sterse sau corectate fara intarziere;
  • Datele personale vor fi pastrate intr-o forma ce permite identificarea persoanei vizate si pentru o perioada nu mai lunga decat cea in care datele personale sunt procesate;
  • Toate datele personale vor fi pastrate confidential si stocate intr-o maniera ce asigura securitatea necesara;
  • Datele personale nu vor fi distribuite persoanelor terte decat in cazul in care este necesar in scopul oferirii de servicii conform acordurilor;

Persoanele vizate au dreptul de a solicita accesul la datele personale, rectificarea si stergerea acestora, impotrivirea sau restrictionarea de la procesarea datelor atat cat si de la dreptul portabilitatii datelor.

Datele personale

Date personale inseamna orice informatie care poate fi legata de o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana subiect). Datele personale includ toate tipurile de informatii directe sau indirecte (si anume utilizate in legatura cu alte date) ce se refera la persoana subiect, cum ar fi nume, data de nastere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, etc.

Colectarea datelor personale

Utilizatorii website-ului nostru care doresc sa beneficieze de serviciile noastre si sa ne furnizeze informatii, pot fi rugati sa puna la dispozitie date personale pentru ca Keida sa poata opera si imbunatati serviciile si afacerile. Colectam in primul rand date personale cum ar fi numele, data de nastere, adrese, adrese de e-mail, numere de telefon, adresa, pentru a ajuta clientii sa isi aleaga cele mai potrivite produse sau orice alt regulament aplicabil. Vom procesa datele personale doar pentru un scop specificat, explicit si legitim sau pentru un scop cerut de legea locala in tarile in care operam.

Utilizarea datelor personale

Vom utiliza datele personale numai pentru scopul in care au fost colectate si vom stoca datele numai atat cat este necesar pentru acel scop. Vom pastra informatiile clientului pentru perioada in care contul sau este activ, pentru a ii oferi servicii, pentru a fi conforme cu obligatiile noastre legale sau pentru oricare din scopurile mentionate mai sus. Accesul la datele personale este strict limitat personalului Keida, filialelor companiei si asociatilor care detin autorizatia necesara si nevoia clar definita pentru utilizarea datelor.

Utilizarea Cookie-urilor

Website-ul Keida si partenerii sai utilizeaza cookie-uri sau tehnologii similare pentru a asigura cea mai buna experienta utilizatorilor si pentru a analiza trenduri, administra website-ul, urmari utilizarea de catre client in cadrul website-ului si pentru a colecta informatii demografice despre baza de utilizatori ca si intreg. Cookie-urile sunt mici fisiere text care sunt plasate pe dispozitivul clientului pentru a urmari modul de utilizare si a inregistra preferintele. Cookie-urile noastre nu contin informatii care pot indentifica persoane. Colectam anumite informatii automatizat prin utilizarea cookie-urilor si tehnologiilor de urmarire cum ar fi adrese Internet Protocol (IP), tip de browser, Furnizor Internet (Internet Service Provider – ISP), referinte/iesiri pagini, paginile vizualizate pe site-ul nostru (ex. pagini HTML, grafice), sistem operare, data/ora si/sau seria de click-uri pentru a analiza trendul ca ansamblu si a administra site-ul. Utilizatorii site-ului pot controla folosirea cookie-urilor la nivelul browser-ului, dar daca utilizatorul decide sa deactiveze cookie-urile aceasta actiune va determina o limitare a anumitor caracteristici si functii in website-ul si serviciile noastre.

Divulgarea datelor personale

Datele personale nu vor fi divulgate persoanelor terte cu exceptia situatiilor in care divulgarea este necesara pentru a putea oferi serviciile noastre.. Nu vom divulga date personale tertilor cu scopul de a le permite sa isi comercializeze produsele si serviciile catre clientii nostri. Daca utilizatorii nu doresc ca noi sa divulgam date personale acestor companii, acestia sunt rugati sa contacteze prin mail contact@keida.ro.


in anumite situatii Keida este nevoita sa dezvaluie date personale ca si raspuns la cererile autoritatilor de supraveghere pentru a indeplini cerintele GDPR. De asemenea vom divulga informatii personale daca este cerut de lege, de exemplu pentru a ne conforma cu o citatie sau alte procese legale, atunci cand consideram de buna credinta ca divulgarea datelor este necesara pentru a ne proteja drepturile, siguranta clientilor sau siguranta celorlalti, investigarea fraudelor sau ca raspuns la o cerere a guvernului.

Securitatea procesarii

Vom procesa datele in mod sigur, vom aplica si mentine masuri tehnice adecvate pentru a proteja datele personale impotriva distrugerii sau pierderii accidentale sau ilegale, alterare, divulgare sau acces neautorizat, in mod special atunci cand procesarea presupune transmiterea datelor printr-o retea atat cat si impotriva oricarei alte forme de procesare ilegala. intrebari legate de securitatea datelor personale pot fi trimise catre contact@keida.ro.

Accesul si rectificarea sau stergerea datelor personale

Clientii au dreptul de a solicita in orice moment accesul la, rectificarea, stergerea sau restrictionarea procesarii datelor colectate de catre noi. Pentru a ne ajuta sa pastram datele personale actualizate, recomandam utilizatorilor sa ne informeze despre orice schimbare sau discrepanta. Pentru a vizualiza sau modifica datele personale, pentru a obtine informatii despre perioada de timp pentru care Keida intentioneaza sa pastreze datele personale sau pentru alte intrebari legate de datele personale sau daca doriti sa solicitati va informam daca, la solicitarea unui tert, am stocat sau am prelucrat oricare din datele dvs. cu caracter personal, va rugam contactati contact@keida.ro.

E-mailuri(smsuri) de marketing

Keida are dreptul sa trimita clientilor e-mailuri(smsuri) de marketing cu consimtamantul acestora. Aceasta forma specifica de consimtamant trebuie data in mod liber, informata specific si precis. Aceste cereri sunt indeplinite atunci cand clientii au optat sa primeasca e-mailuri de marketing (au aprobat activ).

Clientii vor avea mereu dreptul de a obiecta, la cerere si fara costuri, la procesarea datelor cu caracter personal in scopuri de marketing direct fara a trebui sa furnizeze justificari concrete. Clientii pot face acest lucru dand click pe linkul „Dezabonare” care apare in mesajele de e-mail pe care vi le trimitem sau ne pot trimite un mesaj la contact@keida.ro. O data ce clientul a obiectat, datele personale ale acelui client nu vor mai fi procesate pentru marketing direct.

E-mailurile de marketing contin informatii pe care le consideram interesante pentru client, atat cat si stiri de ultima ora legate de produsele si serviciile noastre.

Responsabilitate

Keida este responsabila si va fi capabila sa demonstreze la orice moment conformitatea cu GDPR cat si cu principiile stabilite in acest document. Keida va mentine sub responsabilitatea sa o arhiva a activitatilor de procesare ce contine informatiile solicitate de catre GDPR si, acolo unde este necesar va pune informatiile la dispozitia autoritatilor de supraveghere.

Declaratia de confidentialitate se afla in responsabilitatea Echipei Juridice a Keida. Orice intrebari legate de aceasta politica de confidentialitate pot fi adresate la contact@keida.ro.

Plangeri

Clientii au dreptul sa adreseze o plangere legata de procesarea datelor lor personale. Toate intrebarile si plangerile vor fi prelucrate de catre noi in timp util si in concordanta cu procedurile interne.

in cazul improbabil in care clientii au suferit daune din cauza incalcarii drepturilor conform politicii de protectie a datelor personale si Keida nu a tratat plangerea in mod corespunzator, clientii au posibilitatea de a trimite o plangere autoritatii superioare.

Plangerile pot fi trimise la contact@keida.ro.

Modificari ale acestei politici

Aceasta politica poate fi actualizata din cand in cand, de exemplu in urma modificarii legislatiei relevante sau schimbari ale structurii corporative in Keida. In cazul in care se fac modificari ale materialului clientii vor fi notificati pe e-mail sau prin intermediul website-ului inainte ca schimbarile sa intre in vigoare. Incurajam clientii sa verifice aceasta pagina periodic pentru a fi informati despre ultimele noutati in ceea ce priveste practicile noastre de confidentialitate.

Data ultimei modificari: 27.02.2024